Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب‌بازی» با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، لیگ بازی‌های موبایلی کتاب‌بازی که نخستین دوره آن از روز ۱۲ اردیبهشت و همزمان با عید فطر به مدت ۸ روز برگزار شد، در دومین دوره نیز در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های موبایلی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی از طریق بازی  کوییز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ بازی‌های موبایلی کتاب بازی مسابقه‌ای جذاب در حوزه اطلاعات عمومی است که شرکت‌کنندگان در آن با حضور در یک رقابت گروهی کاملا جدی و پرهیجان، از یک سو سطح دانش عمومی خود را محک می‌زنند و از سوی دیگر شانس برنده شدن و جایزه گرفتن را امتحان می‌کنند.

این رویداد در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی طراحی شده است و شرکت‌کنندگان در آن علاوه بر پاسخگویی به سوالات اطلاعات عمومی به پرسش‌هایی که با این رویکرد از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آماده شده نیز پاسخ می‌دهند.

زمان شروع دومین دوره لیگ کتاب بازی از ۱۹ تا ۲۷ تیر ماه استثبت‌نام برای شرکت در این رویداد از ۱۴ تا ۱۸ تیر انجام می‌شود و زمان شروع مسابقات از ۱۹ تا ۲۷ تیر ماه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این لیگ باید این بازی را از فروشگاه‌های معتبر ایرانی دریافت و تا پیش از شروع رویداد، ثبت نام خود را با استفاده از لینک درون بازی نهایی کنند.

رویداد کتاب‌بازی  همچون دوره نخست خود جوایز ویژه‌ای برای ۵ نفر برتر این رقابت نیز در نظر گرفته است. این ۵ جایزه نقدی، به ۵ نفر برتر رویداد که بالاترین امتیاز را به‌دست آورند، تعلق خواهد گرفت.

این جوایز به شرح زیر است:

نفر اول: ۱۱ میلیون تومان

نفر دوم: ۹ میلیون تومان

نفر سوم: ۷ میلیون تومان

نفر چهارم: ۵ میلیون تومان

نفر پنجم: ۳ میلیون تومان

همچنین به قید قرعه کشی به ۳۰ نفر از میان همه شرکت‌کنندگان در این رویداد «هر نفر ۵۰۰ هزار تومان» جایزه نقدی داده می‌شود.

برای شرکت در این لیگ باید بیش از هر چیز بازی کوییز را دانلود کنید. به یاد داشته باشید که فرآیند ثبت‌نام باید از طریق بنر رویداد داخل بازی نهایی شود.

در نخستین دوره لیگ بازی‌های موبایلی کتاب‌بازی در مجموع ۶۶۰۹ کاربر ثبت‌نام کردند که از این بین ۴۰۷۶ نفر وارد فضای رقابتی لیگ شدند و طی ۸ روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ، کتاب

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های عمومی کشور بنیاد ملی بازی های رایانه ای کتاب لیگ بازی های موبایلی میلیون تومان نفر کتاب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی فردا 19 اردیبهشت آغاز و تا ۲۱ ادامه دارد. این جشنواره در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، کتابخانه و مرکز اسناد دکتر حبیبی برگزار می‌شود.

تمام تلاش باشگاه از برگزاری این رویداد آماده کردن دانش‌آموزان برای انجام یک پروژه واقعی و آکادمیک در محیط دانشگاه است. دانش‌آموزان با انجام دادن یک پروژه در مدرسه بر اساس طرح یادگیری پروژه‌محور با اصول و فرآیند انجام یک پروژه از طرح سوال پژوهشی و یافتن مسئله گرفته تا مشاهده و جمع‌آوری اطلاعات، فرضیه‌سازی، انجام آزمایش، تجزیه و تحلیل، ارائه نتیجه و پیشنهاد و ... آشنا می‌شوند و مشق پژوهش انجام می‌دهند، صرف نظر از محصول و نتیجه پروژه، آنچه که در این رویداد اهمیت دارد این است که دانش‌آموزان روش انجام یک پروژه و تحقیق را اصولی و درست یاد بگیرند.

در این دوره از جشنواره بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ دانش آموز از ۲۶ استان کشور در قالب 765 تیم دانش‌آموزی شرکت کردند که ان‌شاءالله از فردا تا ۲۱ اردیبهشت دستاورد‌های پژوهشی خود را ارائه می‌کنند. در این دوره از جشنواره حدود ۱۶۰ تیم از مدارس سما شرکت می‌کنند. دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی از پیش‌دبستان تا پیش‌دانشگاهی در این رویداد شرکت می‌کنند؛ اما اکثر دانش‎آموزان شرکت‌کننده در این دوره مقاطع دبیرستان دوره اول (هفتم، هشتم و نهم) هستند.

در این دوره بخش بازی‌ها و آزمایش‌های علمی مهیج با برگزاری بیش از ۲۰ بازی و آزمایش علمی جالب با هدف ایجاد جذابیت و شور و نشاط علمی و افزایش علاقه دانش‌آموزان به موضوعات علمی خصوصا موضوعات فیزیک و شیمی طراحی و در سه روز برگزاری رویداد اجرا می‌شود. همچنین توسط باشگاه پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات و اعضای انجمن‌های علمی واحد، تور علمی و بازدید از آزمایشگاه‌های واحد علوم و تحقیقات را در برنامه داریم. در بخش پنل‌های سخنرانی و کارگاه‌های ویژه دانش‌آموزان و معلمان نیز از اساتید خاص و برجسته دعوت شده است.

به گزارش آنا، این جشنواره با حضور 2 هزار و 500 دانش‌آموز در 765 گروه از 26 استان از روز 19 تا 21 اردیبهشت از 9 تا 16 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای اعتلای مفاهیم انسانی اهل بیت (ع) در یک رویداد هنری
  • دومین رویداد جوانی جمعیت ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود
  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود